Ivana: Jag är HELT på din linje. Knäck utan mandel är mer aptitligt! Så för min del gjorde det inte så mycket att jag inte orkade. Värre för den andra halvan i äktenskapet.
fia: Jag kokade i...kanske 11 minuter? I två omgångar. Jag kör havregrädde och jag tror att det tar längre tid med den än med vanlig.
Frk S: Jaa, det är vi! Men vi är också SÄMST på att ses...
Det är bara bra, jag älskar knäck utan mandel. Hoppas de som bjuder mig på julfika inte heller orkar hacka mandel. :)
SvaraRaderaVilka fina formar! Hur länge kokade du de för att de skulle bli hårda?
SvaraRaderaTitta, dom där formarna har jag spanat in! Vi är så lika duu å jaag.
SvaraRaderaIvana: Jag är HELT på din linje. Knäck utan mandel är mer aptitligt! Så för min del gjorde det inte så mycket att jag inte orkade. Värre för den andra halvan i äktenskapet.
SvaraRaderafia: Jag kokade i...kanske 11 minuter? I två omgångar. Jag kör havregrädde och jag tror att det tar längre tid med den än med vanlig.
Frk S: Jaa, det är vi! Men vi är också SÄMST på att ses...
Om jag kommer ihåg till nästa år ska jag nog testa 10 min då. Blir nog inga fler i år.
SvaraRaderafia: Men! Jag upptäckte att dom blev väääldigt hårda, så 11 minuter var kanske lite väl. Kultestet funkade helt enkelt inte riktigt.
SvaraRadera