lördag 5 december 2009

Julmusiktips #2

Den här gången är jag och mannen överens.

Nils Landgren, Christmas With My Friends. Mycket bra! Låten Maybe this is Christmas, när Nisse själv sjunger. Himmelskt!

2 kommentarer: