Norr Went South
onsdag 2 december 2009
Nä...nu...
Nu tror jag att jag går och amputerar
armen
.
Men det kanske är lite väl drastiskt, med tanke på att alla andras värk har gått över efter ett tag!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar