Imorgon är det ont-i-magen-dag på jobbet igen. Sa jag att jag jobbade 08.15-02.40 i fredags? Plus 1,5 timme i lördags.
Jag hade rätt när jag förutspådde fredag till en ont-i-magen-dag, jag till och med grät på jobbet! Så jag hade helt rätt känningar dagen innan och dagen innan det.
Jag hade rätt när jag förutspådde fredag till en ont-i-magen-dag, jag till och med grät på jobbet! Så jag hade helt rätt känningar dagen innan och dagen innan det.
Önskar jag hade ett sånt piller till dig. Skickar en kram!
SvaraRaderaMiriam: Tack! Det känns bra. Jag plockar fram den vid behov!
SvaraRadera