söndag 20 december 2009

Piller mot ont i magen?

Imorgon är det ont-i-magen-dag på jobbet igen. Sa jag att jag jobbade 08.15-02.40 i fredags? Plus 1,5 timme i lördags.

Jag hade rätt när jag förutspådde fredag till en ont-i-magen-dag, jag till och med grät på jobbet! Så jag hade helt rätt känningar dagen innan och dagen innan det.

2 kommentarer:

  1. Önskar jag hade ett sånt piller till dig. Skickar en kram!

    SvaraRadera
  2. Miriam: Tack! Det känns bra. Jag plockar fram den vid behov!

    SvaraRadera