lördag 5 december 2009

VARNING! För superb fotokvalitet.


Hockeykvällen, i torsdags! Avslutade den prima bildkavalkaden med en bild på Hårde Hardy. Det är en riktig hockey-man det. Men han håller ju på fel lag förstås.

1 kommentar:

  1. åååååååååååååååååååååå, heja hockey. heja modo.

    SvaraRadera