Norr Went South
lördag 5 december 2009
VARNING! För superb fotokvalitet.
Hockeykvällen, i torsdags! Avslutade den prima bildkavalkaden med en bild på
Hårde Hardy
. Det är en riktig hockey-man det. Men han håller ju på fel lag förstås.
1 kommentar:
fia
8 december 2009 kl. 19:33
åååååååååååååååååååååå, heja hockey. heja modo.
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
åååååååååååååååååååååå, heja hockey. heja modo.
SvaraRadera