och jag är inte alls avis!
Och jag är inte heller det miiinsta avis. ;)
Miriam & Ponder: Nä, det kan man ju förstå...
Åhh jag hoppas de dagarna går fort. Ja inte de 22 då men de innan!
Viktoria: Ja, jag håller med. Nu är det ju bara fyra arbetsdagar kvar också!! Men de får inte gå för fort, då blir det problem att hinna med jobbet.
och jag är inte alls avis!
SvaraRaderaOch jag är inte heller det miiinsta avis. ;)
SvaraRaderaMiriam & Ponder: Nä, det kan man ju förstå...
SvaraRaderaÅhh jag hoppas de dagarna går fort. Ja inte de 22 då men de innan!
SvaraRaderaViktoria: Ja, jag håller med. Nu är det ju bara fyra arbetsdagar kvar också!!
SvaraRaderaMen de får inte gå för fort, då blir det problem att hinna med jobbet.