onsdag 20 januari 2010

6 arbetsdagar, sedan

byter vi:

mot:

i...22 dagar.

5 kommentarer:

  1. Och jag är inte heller det miiinsta avis. ;)

    SvaraRadera
  2. Miriam & Ponder: Nä, det kan man ju förstå...

    SvaraRadera
  3. Åhh jag hoppas de dagarna går fort. Ja inte de 22 då men de innan!

    SvaraRadera
  4. Viktoria: Ja, jag håller med. Nu är det ju bara fyra arbetsdagar kvar också!!

    Men de får inte gå för fort, då blir det problem att hinna med jobbet.

    SvaraRadera