tisdag 12 januari 2010

Hallå? Var tog du vägen?

Blogginspirationen liksom försvann. Jag har inget att förmedla, jag skriver som i ett ekorrhjul. Det händer inget nytt, jag bara ältar gammal skit. Det är för tragiskt.

2 kommentarer:

  1. Men jag är lite intresserad av dom dära pralinerna...

    SvaraRadera
  2. Miriam: Det har du rätt i. Det kanske jag kan föra vidare till resten av världen...

    SvaraRadera