söndag 24 januari 2010

Hos oss...


...följer vi inte riktigt kalenderåret. Julen har inte dansats ut helt och hållet.

2 kommentarer:

  1. Jag älskar i alla fall tapeten, oavsett vilken årstid det är. :)

    SvaraRadera
  2. Ponder: Ja, den är vi alla lite förälskade i faktiskt!

    SvaraRadera