onsdag 20 januari 2010

Tänk

Om jag hade kunnat lägga de pengar vi måste lägga på en ny tvättmaskin på någonting roligare istället. Typ lyxboende i Thailand eller en weekend i Europa. Det hade varit något det.

4 kommentarer:

  1. Tja det finns en trillion saker som man hellre skulle ha lagt pengarna på! Du har mina sympatier! Skruttmaskin!

    Hur känns det förresten på det nya jobbet?

    SvaraRadera
  2. Viktoria: Jo tack. Jag har inte hunnit känna efter, eftersom jag har jobbat några timmar med det nya jobbet och då läste jag mest mail...haha!

    Återkommer i frågan.

    SvaraRadera
  3. Men tänk vad mycket nytta och glädje ni kommer ha av tvättmaskinen i många år framöver. *försöker vara hurtigt positiv* ;)

    SvaraRadera
  4. Ponder: Absolut en hel del nytta! Men i många år är jag tveksam. Det känns lite oklart med antalet år i den här lyan. Men abosolut i säkert tre år, eller nåt!

    SvaraRadera