Om jag hade kunnat lägga de pengar vi måste lägga på en ny tvättmaskin på någonting roligare istället. Typ lyxboende i Thailand eller en weekend i Europa. Det hade varit något det.
Ponder: Absolut en hel del nytta! Men i många år är jag tveksam. Det känns lite oklart med antalet år i den här lyan. Men abosolut i säkert tre år, eller nåt!
Tja det finns en trillion saker som man hellre skulle ha lagt pengarna på! Du har mina sympatier! Skruttmaskin!
SvaraRaderaHur känns det förresten på det nya jobbet?
Viktoria: Jo tack. Jag har inte hunnit känna efter, eftersom jag har jobbat några timmar med det nya jobbet och då läste jag mest mail...haha!
SvaraRaderaÅterkommer i frågan.
Men tänk vad mycket nytta och glädje ni kommer ha av tvättmaskinen i många år framöver. *försöker vara hurtigt positiv* ;)
SvaraRaderaPonder: Absolut en hel del nytta! Men i många år är jag tveksam. Det känns lite oklart med antalet år i den här lyan. Men abosolut i säkert tre år, eller nåt!
SvaraRadera