torsdag 25 februari 2010

För övrigt

...så känns det ganska bisarrt att ha myggbett när gradtalet i huvudstaden var -20 grader i förrgår. Idag var det ju nästan högsommar på gång, -7 imorse!

2 kommentarer:

  1. Konstigt det där med myggbettet, borde ju inte ha funnits i Sverige heller, de sover väl nu:)

    Ha en fin dag!
    Kram Gunilla i Singapore

    SvaraRadera
  2. Gunilla: Ett nytt ansikte! Skoj! Myggorna bet mig i Thailand, så det är inte så jättekonstigt. Det konstiga är att det aldrig slutar klia! Fick dom för ca 1,5 vecka sen.

    Här i Sverige sover dom, tack och lov!

    SvaraRadera