lördag 27 februari 2010

Nöjd

Jag är så sjuuukt nöjd med mina nya chicka träskor.

Var är sommaren?

4 kommentarer:

  1. Vad kul! Jag införskaffade nya vinterskor istället..

    SvaraRadera
  2. fia: Finns sånt att få tag på? Tänkte att dom reat bort allt redan!

    SvaraRadera
  3. fia: Det kan man verkligen kalla REA! Schysst!

    SvaraRadera