söndag 21 februari 2010

Am I back in business?

Jag tror det. Jag är i alla fall tillbaka i Sverige! Jag har också, sedan jag landade i hemlandet hittat till internet och internetbutiker. Verkar som att jag hittat hem helt enkelt. Redan innan jag åkte iväg på den mest underbara semester på länge hade jag noterat ett par saker jag ville klicka hem på nätet, men det gick ju inte att klicka hem dom eftersom posten bara sparar sina paket i två veckor. Men mitt minne sviktar inte och nu är två paket på väg mot Årsta!

Ska vi kalla det för Välkommen hem-presenter kanske? Jaha, ni kanske vill veta lite mer exakt vad jag har klickat hem? Eller så skiter ni i det, men då får ni veta det ändå.

Tyget Spalje i nyansen grön. Det var svårt att välja mellan grön och cerise, men grön vann. Två meter anländer förhoppningsvis snart.
Sen blev det ett par nya Hasbeens. Peeptoe Super High i färgen på bilden. Även här fick jag ett problem mellan grön och cerise. Kanske är det mitt nya i-landsproblem?

Jag har ett par Hasbeens i en annan modell sedan två år tillbaka som gav mig skavsår på i princip sju ställen per fot. Men skam den som ger sig! De här ska inte ge mig ett enda, faktiskt.

6 kommentarer:

fia sa...

Tyget ser riktigt snyggt ut!

S sa...

fia: Tackar och bockar. Vi ser väl när det dyker upp!

Ponder sa...

Ha ha, vi får väl hoppas att de nya Hasbeensarna är snällare mot fötterna då!
Har själv suttit och varit sugen på nya gardiner, men insett att jag inte kommer orka sy några själv och några färdigsydda som duger har ännu inte dykt upp.

S sa...

Ponder: Ja, det ska vi hoppas. Annars blir jag arg! Dom ska inte ge skavsår i år. Så det så!

Miriam sa...

Vilka fina skor!!! Och tyget med! Är i behov av tyg till köksgardiner. Förslag?:)

S sa...

Miriam: Tack! Dom ligger hos posten nu! Jag har ingen koll på köksgardiner...men jag kanske får och då hör jag av mig. Med buller och bång!