De låter snyggt!
fia: Ja, visst gör det?
Second hand?
Ponder: Kanske det, men jag tycker att det är lite svårt med Second hand. Jag fick en av en kompis mamma för några år sedan, men den är alldeles för kort i ärmarna.
De låter snyggt!
SvaraRaderafia: Ja, visst gör det?
SvaraRaderaSecond hand?
SvaraRaderaPonder: Kanske det, men jag tycker att det är lite svårt med Second hand. Jag fick en av en kompis mamma för några år sedan, men den är alldeles för kort i ärmarna.
SvaraRadera