lördag 27 mars 2010

Hello, and welcome home!

Veckan som var fyndade vi en 50-talsmöbel! Eller, man fyndar väl sällan 50-tals möbler idag. Men vi köpte i alla fall. Lampan är från mormor. Min (helt knäppa?) morbror höll på att ta den glasåtervinningen! Det saknas dock en lampskärm. Helt omöjligt att hitta en också.

5 kommentarer:

  1. Vilket köp, underbart! Och vilken tur att du hann rädda den ljuvliga lampan!! Snygg även utan skärm.

    SvaraRadera
  2. Marcus: Tackar!

    Omentjej: Mycket nöjd med det köpet! Lampan behöver ny hona, den går inte att stoppa in i våra nya kontakter...men det är så fin!

    SvaraRadera