

Veckan som var fyndade vi en 50-talsmöbel! Eller, man fyndar väl sällan 50-tals möbler idag. Men vi köpte i alla fall. Lampan är från mormor. Min (helt knäppa?) morbror höll på att ta den glasåtervinningen! Det saknas dock en lampskärm. Helt omöjligt att hitta en också.
Schnyggt!
SvaraRaderaVilket köp, underbart! Och vilken tur att du hann rädda den ljuvliga lampan!! Snygg även utan skärm.
SvaraRaderaMarcus: Tackar!
SvaraRaderaOmentjej: Mycket nöjd med det köpet! Lampan behöver ny hona, den går inte att stoppa in i våra nya kontakter...men det är så fin!
Nice!
SvaraRaderaMiriam: Thanks!
SvaraRadera