lördag 10 april 2010

10:00

Sa till någon igår att jag skulle sova ut i helgen. Och det gjorde jag! Vaknade kl 10, utan att nästan ha vaknat en enda gång innan.

Det är ju skönt att kunna stå för sitt ord!

3 kommentarer:

  1. Jo, det är ju viktigt med sanningen. Grattis till god sömn!

    SvaraRadera
  2. Miriam: Ja, sanningen är bäst! Och TACK!

    SvaraRadera
  3. Härligt, halv åtta slog jag upp mina blå och kunde inte somna om.. Men kanske imorgon.

    SvaraRadera