Jo, det är ju viktigt med sanningen. Grattis till god sömn!
Miriam: Ja, sanningen är bäst! Och TACK!
Härligt, halv åtta slog jag upp mina blå och kunde inte somna om.. Men kanske imorgon.
Jo, det är ju viktigt med sanningen. Grattis till god sömn!
SvaraRaderaMiriam: Ja, sanningen är bäst! Och TACK!
SvaraRaderaHärligt, halv åtta slog jag upp mina blå och kunde inte somna om.. Men kanske imorgon.
SvaraRadera