lördag 10 april 2010

Det här känns långt borta

Och det är ju tur det!

5 kommentarer:

  1. Jag vågar inte riktigt tro än att det är över, men det kanske är så.

    SvaraRadera
  2. Miriam: Nä, men så bor du ju inte riktigt där alla andra bor heller! Haha. Men jag kan nog säga att det är över nu!

    Viktoria: Minst sagt!

    SvaraRadera
  3. Tack för de uppmuntrande orden! Snö adjö!

    SvaraRadera
  4. Miriam: Jajjemän! Det var så lite!

    SvaraRadera