Jag vågar inte riktigt tro än att det är över, men det kanske är så.
Tack och lov!
Miriam: Nä, men så bor du ju inte riktigt där alla andra bor heller! Haha. Men jag kan nog säga att det är över nu!Viktoria: Minst sagt!
Tack för de uppmuntrande orden! Snö adjö!
Miriam: Jajjemän! Det var så lite!
Jag vågar inte riktigt tro än att det är över, men det kanske är så.
SvaraRaderaTack och lov!
SvaraRaderaMiriam: Nä, men så bor du ju inte riktigt där alla andra bor heller! Haha. Men jag kan nog säga att det är över nu!
SvaraRaderaViktoria: Minst sagt!
Tack för de uppmuntrande orden! Snö adjö!
SvaraRaderaMiriam: Jajjemän! Det var så lite!
SvaraRadera