måndag 12 april 2010

Hej Globen!

Vi ses på lördag.

Det gick ju bra det där.

2 kommentarer:

  1. Lite kul är det allt! En av mina gamla studenter spelar i IKSUs lag :)

    SvaraRadera
  2. J: Undra om det är samma person som min mans bästa kompis har ihop det med??!

    Jätteroligt är det!

    SvaraRadera