Norr Went South
söndag 18 april 2010
Idag är ingen vanlig dag!
Idag fyller en av mina vänner år och det firar vi här på bloggen! Hon är inte bara vän i verkliga livet, utan även i blogglivet. Läs gärna hennes kloka
ord
, om ni inte redan gjort, eller gör det!
2 kommentarer:
Miriam
18 april 2010 kl. 19:26
Du är så fin och så snäll så jag blir tårögd!
Svara
Radera
Svar
Svara
F. Timeus
18 april 2010 kl. 20:10
Vem blir inte tårögd en sån här fin dag?
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Du är så fin och så snäll så jag blir tårögd!
SvaraRaderaVem blir inte tårögd en sån här fin dag?
SvaraRadera