söndag 4 april 2010

Idag bjuds det på

En favorit i repris i form av Paltmuffins till förrätt. Dock uppvärmda. Till varmrätt blir det laxpaj. Världens godaste laxpaj och världens enklaste att göra! Och en sallad till det.

2 kommentarer:

  1. Gjorde paltmuffins igår! Fantastiskt gott!!

    SvaraRadera
  2. Frk S.: Jo, men jag tycker att dom smakar mer som raggmunk än palt. Men det är ju jag det!

    SvaraRadera