S'est moi!LÅNGFREDAG
Förrätt: Kungens kaviarsufflé
Varmrätt: Teriyakimarinerad sesamlax med sparris och sockerärtorPÅSKAFTON
Förrätt: Paltmuffins
Varmrätt: Pepparstek med potatisgratäng och rödvinssås med sting
*Det enda jag kommer ihåg från franskalektionerna är att La=kvinnligt och Le=manligt. Sen hur man använder dessa två är en gåta.
Ojojoj! Så gott det ser ut!
SvaraRaderaMiriam: Försöker bli lika huslig som dig, serru. Det går bra nu. Välkommen hit på mat någon gång!
SvaraRaderaS: nu blev jag hungrig igen, jädrar vad gott allt ser ut!!
SvaraRadera