söndag 4 april 2010

La Chef?*

S'est moi!

LÅNGFREDAG

Förrätt: Kungens kaviarsufflé

Varmrätt: Teriyakimarinerad sesamlax med sparris och sockerärtor


PÅSKAFTON

Förrätt: Paltmuffins

Varmrätt: Pepparstek med potatisgratäng och rödvinssås med sting



*Det enda jag kommer ihåg från franskalektionerna är att La=kvinnligt och Le=manligt. Sen hur man använder dessa två är en gåta.

3 kommentarer:

  1. Ojojoj! Så gott det ser ut!

    SvaraRadera
  2. Miriam: Försöker bli lika huslig som dig, serru. Det går bra nu. Välkommen hit på mat någon gång!

    SvaraRadera
  3. S: nu blev jag hungrig igen, jädrar vad gott allt ser ut!!

    SvaraRadera