tisdag 13 april 2010

Liljorna

Jag behöver inte ens andas genom näsan så känner jag doften av liljorna här hemma. Jag känner doften genom munnen. Huvva!

2 kommentarer:

  1. Absolut inga blommor för mig, men det visste jag i och för sig redan. ;) Vi har ett par i trädgården, längst bort från huset där de kan stå och lukta i fred.

    SvaraRadera
  2. Ponder: Ja, då kan man ju välja att gå dit och lukta på dom om man vill!

    SvaraRadera