lördag 24 april 2010

Mercado

Um dia, em Årsta. Se não como muitas pessoas.

Det var loppis, grimastävling för endast 20 kr, tallrikskastningstävling och allmänt barnvagnskaos. Snabbt var det gjort!

2 kommentarer:

  1. Var ni med i grimastävligen?

    SvaraRadera
  2. Ponder: Nej, vi var inte med där... För övrigt tycker jag att stavningen av detta ord är helt fruktansvärd.

    SvaraRadera