Norr Went South
fredag 16 april 2010
Samtalet vid kaffemaskinen
Finns det någon som inte pratar om vulkanutbrottet? Jag tror alla jag träffat är fascinerade men vi har nog alla också konstaterat att det inte finns någonting roligt med det där utbrottet. Förutom namnet på glaciären vid vulkanen:
Eyjafjallajökul
.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar