Hm, det går inte att plantera in en liten trojan någonstans...? ;)
Ponder: Jag vet inte hur man gör?! Därför förlitade jag mig på det där molnet. Men icket.
Hm, det går inte att plantera in en liten trojan någonstans...? ;)
SvaraRaderaPonder: Jag vet inte hur man gör?! Därför förlitade jag mig på det där molnet. Men icket.
SvaraRadera