tisdag 4 maj 2010

Dagens önskan

Jag önskar att askmolnet kunde hitta hit över Sverige igen och grusa igen nätverk, servrar och fiberkablar.

Jag behöver mer tid.

2 kommentarer:

  1. Hm, det går inte att plantera in en liten trojan någonstans...? ;)

    SvaraRadera
  2. Ponder: Jag vet inte hur man gör?! Därför förlitade jag mig på det där molnet. Men icket.

    SvaraRadera