Norr Went South
söndag 23 maj 2010
Håhåjajja
Vilket huvudbry. Ska man gå, ska man inte gå? Samtidigt så är det inget huvudbry alls. Klart jag ska gå! 1300 kr för tre dagar. Och vad får jag då?
The Brand New Heavies, Nils Landgren Funk Unit, Jazzanova och Missy Elliot
.
Va? -man måste ju bara!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar