Norr Went South
måndag 14 juni 2010
Det ska bli skönt att återse lugnet
Snart är vi tillbaka i lugnets vrå i obygden.
Utan TV. (men med internet!)
Det blir så bra, så bra.
P.S. Det blir med TV
.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar