måndag 7 juni 2010

En last, flera

chips.

Skulle kunna äta hur mycket som helst. Det är lite synd, faktiskt.

2 kommentarer:

  1. Haha, själv har jag många laster, speciellt när det kommer till de söta sakerna... :P

    SvaraRadera
  2. Therese: Jag äter allt. En riktig allätare, men alltså chips. Det är ju farligt!

    SvaraRadera