söndag 6 juni 2010

Ho ho? Ho hoo??

Var är alla? Ingen är här, ingen skriver något själv.

Märkligt.
Har jag missat en atombomb kanske?

11 kommentarer:

  1. Jag har ju varit på jobbet ju!

    SvaraRadera
  2. Jag har ingen ursäkt. Fast jag har i och för sig varit i skogen.

    SvaraRadera
  3. Fredrik: Jaha. Okejdå. Det är okej. Jobb godtas.

    Miriam: Skogen är väl verkligen ett skäl nog till att inte uppdatera webben 2.0!

    SvaraRadera
  4. Det är sommar! Alla är ute! :D No worries, det varar inte så länge... ;)

    SvaraRadera
  5. Omentjej: Det ante mig att någon skulle komma och skylla på vädret! ;) Jag har också varit ute i solen. En hel del, faktiskt.

    SvaraRadera
  6. Hoho! Jag läser flitigt mest varje dag men är väldigt dålig på att producera själv. Det tog liksom slut på något vettigt att säga :)

    SvaraRadera
  7. Viktoria: Ja...trist. Jättetrist. Men det kanske kommer tillbaka?! Vi har väntat ganska länge nu! ;)

    SvaraRadera
  8. Först var det Göteborg och sen det svarta hålet... Förhoppningsvis är jag tillbaka om några dar, så gott som ny. ;)

    SvaraRadera
  9. Ponder: Hoppas ljuset kommer åter väldigt snart!!!

    SvaraRadera
  10. Tja, under ett berg av jobb och en tung filt av migrän ;) Men snart ska jag också vara en ny och roligare människa!

    SvaraRadera
  11. J: Jag som precis har hittat ut från mitt berg av jobb!

    Snart kommer semester. Håll ut!!

    SvaraRadera