Norr Went South
söndag 6 juni 2010
Skördetid
Först blev den för torr, sen badade den i vatten i flera dagar... Lagom är bäst är inget vi lever efter på vår balkong! Nu är den endast fuktig, om någon skulle känna oro för vår lilla rosa planta.
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar