... och myggigt, vet jag från en väl insatt källa. Denna källa hade dessutom regn alla tre dagarna, vilket gjorde det hela mindre flott (eller mer, hur man nu ser det). ;)
Men hjälp, vad neggo jag var då! Det är säkert jätte trevligt att åka flotte. :)
Ponder: Men mygg är jag ju faktiskt väldigt van. Dom fanns i norrland. Dom tränger sig säkert på på kajakturen i sommar också. Tjohoo!
Tack för kaffet!
fia: Det var det lilla!
... och myggigt, vet jag från en väl insatt källa. Denna källa hade dessutom regn alla tre dagarna, vilket gjorde det hela mindre flott (eller mer, hur man nu ser det). ;)
SvaraRaderaMen hjälp, vad neggo jag var då! Det är säkert jätte trevligt att åka flotte. :)
SvaraRaderaPonder: Men mygg är jag ju faktiskt väldigt van. Dom fanns i norrland. Dom tränger sig säkert på på kajakturen i sommar också. Tjohoo!
SvaraRaderaTack för kaffet!
SvaraRaderafia: Det var det lilla!
SvaraRadera