torsdag 17 juni 2010

Och nu vill jag bara...

...åka flotte på Klaraälv. Det verkar väldigt trevligt.

Men först ska grannen med sambo komma över på en kaffetår.

5 kommentarer:

  1. ... och myggigt, vet jag från en väl insatt källa. Denna källa hade dessutom regn alla tre dagarna, vilket gjorde det hela mindre flott (eller mer, hur man nu ser det). ;)

    SvaraRadera
  2. Men hjälp, vad neggo jag var då! Det är säkert jätte trevligt att åka flotte. :)

    SvaraRadera
  3. Ponder: Men mygg är jag ju faktiskt väldigt van. Dom fanns i norrland. Dom tränger sig säkert på på kajakturen i sommar också. Tjohoo!

    SvaraRadera
  4. fia: Det var det lilla!

    SvaraRadera