Norr Went South
måndag 5 juli 2010
15.19
Vid det klockslaget tog jag klivet ut genom arbetsplatsens snurrport tillsammans med min kollega. Det var skönt. Att gå hem för dagen och känna att jag hunnit mitt för denna dag, utan dåligt samvete.
Ett steg framåt.
3 kommentarer:
Therese
5 juli 2010 kl. 18:10
Men gud så bra! :)
Svara
Radera
Svar
Svara
fia
5 juli 2010 kl. 19:47
Hurra!
Svara
Radera
Svar
Svara
S
5 juli 2010 kl. 21:05
Therese: Ja-a!
fia: Hurra för mig. En favorit i repris imorgon kanske?!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Men gud så bra! :)
SvaraRaderaHurra!
SvaraRaderaTherese: Ja-a!
SvaraRaderafia: Hurra för mig. En favorit i repris imorgon kanske?!