måndag 5 juli 2010

15.19

Vid det klockslaget tog jag klivet ut genom arbetsplatsens snurrport tillsammans med min kollega. Det var skönt. Att gå hem för dagen och känna att jag hunnit mitt för denna dag, utan dåligt samvete.

Ett steg framåt.

3 kommentarer: