Handen är uppe.
Miriam: Jag hoppas att maken också håller upp handen snart. För den är tillägnad honom. Den är klockren!!
Haha, always!
Omentjej: =D
Handen är uppe.
SvaraRaderaMiriam: Jag hoppas att maken också håller upp handen snart. För den är tillägnad honom. Den är klockren!!
SvaraRaderaHaha, always!
SvaraRaderaOmentjej: =D
SvaraRadera