Norr Went South
tisdag 20 juli 2010
Djungel på 2010-talet
= Mobilabonnemang.
2 kommentarer:
Ponder
22 juli 2010 kl. 15:20
jag skulle vilja säga "bredbandsabonnemang"...
Svara
Radera
Svar
Svara
S
22 juli 2010 kl. 16:08
Ponder: Ja, det tillhör nog också den kategorin.
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
jag skulle vilja säga "bredbandsabonnemang"...
SvaraRaderaPonder: Ja, det tillhör nog också den kategorin.
SvaraRadera