tisdag 20 juli 2010

Djungel på 2010-talet

= Mobilabonnemang.

2 kommentarer:

  1. jag skulle vilja säga "bredbandsabonnemang"...

    SvaraRadera
  2. Ponder: Ja, det tillhör nog också den kategorin.

    SvaraRadera