Norr Went South
söndag 4 juli 2010
Ett fint sätt att avsluta dagen. Och helgen för den delen.
2 kommentarer:
fia
5 juli 2010 kl. 19:46
Jag gillar eran kamera och jordgubbar!
Svara
Radera
Svar
Svara
S
5 juli 2010 kl. 21:05
fia: Jag med. På båda!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Jag gillar eran kamera och jordgubbar!
SvaraRaderafia: Jag med. På båda!
SvaraRadera