torsdag 15 juli 2010

I-m-o-r-g-o-n

Då får jag semester. Ungefär 14.30 rullar jag ut från arbetsplatsen. Eller snarare så promenerar jag nog.

Då blir det norrland på stört. In i bilen bara! Köra, köra, köra.

Ledig. Hör på den!

3 kommentarer: