Norr Went South
torsdag 15 juli 2010
I-m-o-r-g-o-n
Då får jag semester. Ungefär 14.30 rullar jag ut från arbetsplatsen. Eller snarare så promenerar jag nog.
Då blir det norrland på stört. In i bilen bara! Köra, köra, köra.
Ledig. Hör på den!
3 kommentarer:
Miriam
15 juli 2010 kl. 16:51
Ni är så välkomna!!
Svara
Radera
Svar
Svara
F. Timeus
15 juli 2010 kl. 19:25
Hälsa!
Svara
Radera
Svar
Svara
S
16 juli 2010 kl. 00:34
Miriam: Tack!
Fredrik: Självklart!
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Ni är så välkomna!!
SvaraRaderaHälsa!
SvaraRaderaMiriam: Tack!
SvaraRaderaFredrik: Självklart!