fredag 30 juli 2010

Ingen ny lur

Jag konstaterar att jag inte är någon entusiast.

4 kommentarer:

  1. Du skojar - kö för Iphone?? Jösses jösses. Jag är def. ingen entusiast...

    SvaraRadera
  2. Omentjej: Det där är bara ungefär hälften av kön.

    SvaraRadera
  3. Omentjej: Precis, det där är bara hälften av EN kö. Det fanns en till kö på andra sidan gatan...

    SvaraRadera