Jag har också gjort en lika som bär med Puyol - fast med Leonard på andra bäret.
Fredrik: Ja, det kommer jag ihåg! Lill-söta Leonard!
*asg* Det där var ju jätte roligt. :D
Ponder: Så bra att det tilltalade någon! =D
Jag har också gjort en lika som bär med Puyol - fast med Leonard på andra bäret.
SvaraRaderaFredrik: Ja, det kommer jag ihåg! Lill-söta Leonard!
SvaraRadera*asg* Det där var ju jätte roligt. :D
SvaraRaderaPonder: Så bra att det tilltalade någon! =D
SvaraRadera