onsdag 28 juli 2010

Norrlandsloppis

4 kommentarer:

  1. Grattis till finfina fynd! Nöthackaren var ju ett lysande inköp!

    SvaraRadera
  2. Omentjej: Tackar! Nöthackaren är fantastisk. Som jag har letat!

    SvaraRadera
  3. Har ni en kaffepanna nu?

    SvaraRadera
  4. E: Ja, men den var till för kajakturen. Nu behövdes den aldrig, för vi fick med en annan, vid hyran.

    Den fungerar inte på induktionshällen, för den är inte magnetisk.

    SvaraRadera