Norr Went South
måndag 30 augusti 2010
31
Nejmensåatt, det är bara 31 minuter kvar på backup:en. Hysteriskt bra och roligt! Det har tagit nästan ett dygn...
Men jag är gla' att det snart är gjort!
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar