Norr Went South
onsdag 11 augusti 2010
Fyra dagar
Torsdag, Fredag, Lördag och Söndag.
Sen är det jobb.
Jag har haft jobbångest i tre veckor tror jag.
2 kommentarer:
fia
11 augusti 2010 kl. 19:09
Nej så dumt. Du har ju massa roligt och spännande som väntar dig!
Svara
Radera
Svar
Svara
S
11 augusti 2010 kl. 19:48
fia: Mmmm...
Svara
Radera
Svar
Svara
Lägg till kommentar
Läs in mer...
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Nej så dumt. Du har ju massa roligt och spännande som väntar dig!
SvaraRaderafia: Mmmm...
SvaraRadera