Norr Went South
måndag 2 augusti 2010
-Hallå! Har du fastnat eller??!
Ja, det kan man tro. Det enda som cirkulerar i huvudknoppen är den här kajakturen. För tillfället är det packning och väder som tar upp all min tid.
Hur ska det här gå?
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar
‹
›
Startsida
Visa webbversion
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar